Wednesday, July 11, 2012

Mary Kay Untuk Lelaki

Mary Kay ada rangkaian produk penjagaan kulit yang berasaskan buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan. Produk Mary Kay bukan hanya untuk yang bergelar wanita. Lelaki juga boleh mendapatkan perawatan kulit muka dengan adanya MKMen - produk penjagaan kulit muka khas untuk lelaki.

Lelaki yang inginkan kesihatan yang menyeluruh termasuk kesihatan kulit muka pasti akan berminat dengan rangkaian produk penjagaan kulit lelaki keluaran Mary Kay Untuk Lelaki ini.

Kenapa lelaki juga perlu menjaga kulit muka mereka?
+ nak kulit yang cantik, licin
+ tak nak muka berminyak dan berjerawat
+ kebersihan
Ini jawapan-jawapan klise je kan..

Kesihatan kulit amat penting kerana kulit merupakan organ terbesar dalam tubuh badan kita yang pastinya tidak boleh ditukar ganti. Sel kulit kita perlulah sihat supaya kita juga peroleh kesihatan secara total. Jadi kenapa perlu kita mengambil sikap sambil lewa dalam mengambil langkah penjagaan kulit muka kita?

BEST ke kalau muka berminyak-minyak sampai orang tengok pon ada perasaan macam nak perah je muka lelaki tu biar semua minyak-minyak di muka dia hilang. Hehhhee... sedihkan kalau dapat muka macam tu. Orang nak bergambar dengan kita pon segan sebab tiba-tiba lepas snap picture ada sinar cahaya melantun dimuka. Nak mengurat pon perempuan tak nak sebab GELI. Paling sadis kalau minyak muka tu dah tepu sampai dah nak naik bau. Muka dah penuh jerawat.. dah penuh jeragat. Ini dah melampau!! Memang... Ramai lelaki kat luar sana macam tu.... Tapi jangan risau. Pasti ada jalan penyelesaiannya....

Mary Kay Untuk Lelaki di beri nama MK Men yang merangkumi 3 langkah mudah. Iaitu:

membersih
membersih muka secara keseluruhan, membuang minyak dan kotoran yang berkumpul di permukaan kulit muka 

 +

mengeton
membersih muka secara mikro dan membuang sel-sel mati yang masih melekat di permukaan muka secara tidak langsung mengeton kulit muka

+

melembap dengan SPF 25 perlindungan UV
memberi kelembapan pada kulit muka agar kulit sentiasa sihat. Muka yang kering akan mengelupas dan akan menyebabkan kulit mudah dijangkiti fungus. Ia juga akan menyebabkan kulit muka anda dihinggapi jeragat. Manakala kulit berminyak akan menyebabkan pori-pori muka anda tersumbat dan menyebabkan muka menjadi berjerawat. Dengan kandungan moisturizer yang dibekalkan bersama pelindung UV SPF 25. Muka anda secara tidak langsung akan diberi penjagaan perlindungan agar kulit tidak terbakar apabila beraktiviti sepanjang anda berada di bawah sinaran matahari.

MKMen Facial Cleanser (RM65.00) + MKMen Facial Toner (RM65.00) dan MKMen Moisturizer Sun Screen SPF 25 (RM100.00)

Berminat nak cuba product Mary Kay ni??? Call saya Azreen 0122783003 untuk rundingan percuma....

No comments:

Post a Comment