Friday, October 8, 2010

Selamat Tinggal Syawal 1431 Hijriah


Masih belum terlewat rasanya untuk saya memanjatkan syukur ke hadrat Allah kerana dilimpahi dengan kekuatan untuk menempuhi dugaan Nya di bulan Ramadhan dan Syawal tahun ini. Alhamdulillah! Syukur Ya Allah..

Hari ini hari terakhir Syawal 1431 Hijriah. Jemputan ke majlis makan-makan ramah mesra Aidilfitri masih lagi menggalak. Malah dipejabat saya hari ini diadakan Jamuan Hari Raya. Apa-apa pon harap-harap jangan overdose makan sudah.. =) Saya tak larat dah nak membawa badan saya ni yang tak makan pon masih mengembang... mengembang... dan terus mengembang....

Tiada apa yang hendak diperkatakan lagi... Semoga Allah pertemukan saya Ramadhan dan Syawal 1432 Hijriah akan datang.. Insya Allah... Akhir kata..."Selamat Hari Raya... Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga".

No comments:

Post a Comment