Thursday, January 21, 2010

Kick Off!!

Entri blog ni berstatus fresh... Walaupun hari ni adalah hari "Lemau" sedunia bagi office saya sebab semua orang sangat sibuk dengan kerja-kerja yang kena disiapkan pada dateline yang sama. Berhari-hari malah bukan saja berminggu tapi hampir-hampir berbulan-bulan kami mengerjakan task yang sama.. Dah lunyai badan rasanya!! Ok kita lupakan saja kisah lemau dalam dunia saya. Lihat persekitaran, ambik ikhtibar dan maju kehadapan!! Yeay saya rasa kembali bersemangat!!
Dah lama nak mulakan sesuatu yang baru... Azam baru... cara hidup baru... perspektif baru... tapi susah sangat nak mula! Kenapa ek?? Teringat pula dengan kata-kata bos saya masa lunch tengahari tadi... "Orang pandai tapi tak ada disiplin hidup dalam diri, sampai bila-bila pon tak akan berjaya!!" So, pokoknya disini adalah disiplin diri... Nampak sangat saya ni tak berdisiplin orangnya.. semua kerja banyak tertangguh.. rancangan-rancangan pon banyak tak berjaya. Banyak angan-angan Mat Jenin saja.. Mungkin sebab itu mak saya selalu tak percaya pada diri saya.. kemampuan saya... Oleh itu saya harap lepas ni saya boleh mulakan rancangan saya, impian saya dan angan-angan saya dengan jayanya... tapi rasanya bukan disiplin saja yang penting... APA yang PENTING??? KERJASAMA... Mak aaia.. apa ni...
Macam mana nak mula??? Planning lah!! paper work melambak-lambak pon tak guna kalau tak ada permulaannya.. Jadi untuk blog entry pertama ni.. Hari ni adalah kick-off untuk bermulanya perancangan saya untuk aktif dengan Blog ini dengan jayanya!!! YEAH!! Dengan SEMANGATnye!!

2 comments:

  1. blog awak cantik aaa...nt ajar sy wat blog cantik2 ek...

    ReplyDelete
  2. Hehhe malu la saya... xde benda yang special pon... tamplete2 je ni...

    ReplyDelete